zondag 27 augustus 2017

#39 Persoonlijk Photo Diary: Tenerife & feestjes

Hoi lieve lezers! Alweer een week voorbij gevlogen. Afgelopen week is Robin vertrokken naar Tenerife met haar neefje River en zusje Shannen. Verder hebben we nog even geblogd saampjes, hebben we weer op verschillende plekken gegeten, waren er verschillende (verjaardags)feestjes deze week en hebben we genoten van het zonnetje. Gelukkig is het toch nog even zomer hier in Nederland. De komende week hebben we iets heeeel leuks op de planning staan, maar daar hoor je snel meer over. Kijk jij mee met onze week in foto's?

Robin kocht een AloĆ« Vera plant voor maar 3,99 bij de Jumbo. Je schijnt deze plant voor allerlei kwaaltjes te kunnen gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd. 

Vorige week zondag at Naomi samen met haar vader bij Lab 44. Deze vegetarische pizza met Fior di latte, spinazie, peer, walnoten en gorgonzola was zooooo lekker! Echt een aanrader. 

Ik ben helemaal gek op smoothiebowl en ontbijt er tot nu toe elke dag mee. Het is zo lekker, makkelijk en gezond. Het recept voor deze bowl komt snel online. 

Nog steeds heerlijk aan het lezen in het boek Think and Grow Rich van Napoleon Hill. 

Tijdens werk kwam ik ineens een super leuk tentje tegen in Amsterdam, genaamd Maassmeal station. Ik at een super lekkere Cranberry falafel bowl met linzen en yoghurt. 

Uitzichtje over het IJ tijdens het wachten op de pont. 

Eindelijk weer een beetje mooi weer. Lekker bloggen in de tuin. 

Hebben jullie het recept voor deze kokos-wortel soep al gezien? Het recept staat online! 

Ik maakt een heerlijke vegan pindakaas-kokos cake, het recept komt snel online!

Afgelopen woensdag was ik op een benefietavond van de Lifeplus Foundation, we hebben geld opgehaald voor het goede doel: schoon drinkwater in Kenia. 

Vegan prutje met quinoa, kidneybonen, champignons en paprika, courgette en prei. 

Donderdagavond liep ik (Naomi) samen met Rebecca mee met een Silent March for Animalseen vreedzaam protest op de Dam in Amsterdam om stil te staan bij alle dieren die zijn omgekomen bij stalbranden. 

Breakfast met de Almond Start van Abbot Kinnys, jum! 

De laatste boodschapjes doen met River voor de vakantie. 

In de speeltuin spelen. Haha check vooral de kat op de achtergrond. 

Het recept voor deze Panzanella (Italiaanse salade met tomaat en stukjes brood) komt snel online. 

Op vakantie naar Tenerife met m'n lieve neefje River en mijn zusje!

Wij zijn er klaar voor! 

River smult hiervan!

Wat een fotomodel is het toch ook <3

Altijd happy met groene smoothies!! 

Kijk dit lieve schatje dan!! 

Vegan food in Tenerife. Wie heeft er nog leuke tips voor hotspots?

Blij met dit groene monster!

Sangria mag natuurlijk niet ontbreken in Spanje

Hier aten wij een heerlijke vegan pizza en paella. 

Naomi's lieve zusje was vrijdag jarig en dat moest natuurlijk gevierd worden, met heeeel veel eten!

Kijk dan even! Zo heerlijk!

Lieeffff! 

Gister stond ik bij de Ekoplaza te werken voor Abbot Kinneys. Zij maken plantaardige yoghurt op basis van kokosmelk en amandelen. Mmm! 

De dag sloot ik af bij Endemol, bij de opnames van een nieuw tv-programma, The Big Music show, met Humberto Tan. Het was hilarisch!

Hoe was jouw week?

Liefs,

Robin & Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten