dinsdag 12 september 2017

#41 Persoonlijk Photo Diary: nieuwe stage, nieuw huis & nieuwe opleiding!

Hoi lieve lezers! We zijn een paar daagjes later dan normaal met onze photodiary omdat we het beiden erg druk hebben op het moment. Naomi is afgelopen week begonnen met haar stage bij Munch Fit Food To go, een super leuke healthy hotspot in Amsterdam Zuid waar je de lekkerste juices, sandwiches, wraps, ontbijtjes en maaltijden kunt eten en afhalen. Het komende half jaar zal ze hier aan de slag gaan om een heel gaaf project op te zetten, hier horen jullie snel meer over! Robin woont eindelijk in haar nieuwe huisje en begint deze week met haar yoga-opleiding! Verder merken jullie misschien dat er iets minder recepten en blogs online zijn gekomen de afgelopen week. We willen de focus en prioriteit voor de komende tijd echt leggen op onze nieuwe website, vandaar dat jullie de komende weken iets minder nieuwe recepten kunnen verwachten. We zullen daarom regelmatig oude recepten opnieuw online posten!



Wat ben je mooi! Het IJ, Amsterdam. Ben echt blij om in de mooiste stad van de wereld te wonen! 

Gezellig Eat Pray Love kijken met Simone, mijn nieuwe huisgenootje/vriendinnetje! 

Na de yogales bij Yogadreams kun je deze leuke kaartjes pakken. Ik (Naomi) pakte deze, over het waarmaken van dromen! Zo mooi!

Simone is ook vegan en dat betekent dat we heel veel lekkere toetjes eten. Dit toetje is de vegan tiramisu van Lisa Goes Vegan. Ontzettend lekker met kokosroom en verse aardbeitjes. 

Het is echt weer voor soep hoor. Alleen maar regen en koud. Nazomer waar blijf je? Ik maakte onze zoete aardappel en linzensoep. Ontzettend lekker, vullend en zo klaar. 

Naomi haar eerste stagedag is begonnen afgelopen week bij MunchFitFood to Go. Een super leuke hotspot in Amsterdam Zuid. Hier ga ik het komende halfjaar aan de slag met een super leuk project! 


Samen met Maartje in de tram. Wat is het fijn om leuke collega's te hebben. 

Jaaaa zie je de babycactus. Wie is er nog meer zo gek op cactussen en planten? 

Heb ontzettend veel oude make-upspullen, dus heb alles weggegooid wat ik niet meer nodig heb. Fijn!

Vriendin Kaoutar kwam me opzoeken nadat mijn verstandskies donderdag is getrokken. We kijken samen de docu over Nathalie Holoway. Best wel interessant, maar het is best wel een beetje gespeeld ofzo.. hmm.. 

Afgelopen woensdagavond heerlijk genoten van de pizza van Sugo. Die met aubergine is echt zoooo goed! 

Mmmm deze juice met wortel, gember, cayenne peper, limoen en appel is super lekker pittig!

Ik ben nog steeds heel blij met de blender van Nutribullet die wij gebruikt hebben, de motor is ontzettend krachtig en ik maak regelmatig groene smoothies! 

Wat heerlijk he deze slaapkamer. Dit is officieel een goal hoor. De muur, de materialen, de dessins.. wauw! Dit wil ik later als ik groot ben! 

Start the day op stage met een heerlijke acai bowl! 

Zoete aardappel is een van de knollen waar ik nog steeds gek op ben. Ik maak het liefste zoete aardappelfrietjes uit de oven of uit de airfryer. Zo lekker!

Hebben jullie het artikel al gelezen over vegan hotspots in Florence die gastblogger Anneloes heeft gemaakt? 

Hahahahah dit eten ik en Simone het liefst: beslagkommen met groenten, granen, zaden, pitten en kiemen. Hier hadden we de veganistische bamischijf van de Vegetarische Slager. Mega lekker! 

Uiteten bij Dignita, zo lekker! Dit is de vestiging op de Koniginneweg. Cozy. Ik had de veganized broodjes met paddenstoelen en een juice met bladgroeten en spirulina. 

Zaterdag was het tijd voor een feestje! We gingen naar Kris Kros. Super leuk! 


Dit was onze week! Liefs, Robin en Naomi




Geen opmerkingen:

Een reactie posten