maandag 25 september 2017

#43 Persoonlijk Photo Diary: etentjes, nacho's, law of attraction & nieuwe liefde

Hi lieve lezers. We hebben weer een heerlijke week gehad. Naomi is weer ontzettend veel uit eten geweest, oa bij Lokaal Edel, bij PLLek en bij SLA. Verder heeft ze een nieuwe missie met Cathy: op zoek naar de lekkerste nacho's van Amsterdam. Deze week hebben ze al 2x nacho's gegeten, bij Bar Brandstof en bij de Waterkant. Daarnaast is ze druk aan het koken op haar stage en nieuwe receptjes aan het bedenken die binnenkort ook te bestellen zijn in de winkel van Munch fit food to go (spannend!). Robin heeft deze week haar haren geverfd, is verliefd geworden & genoot deze week op en top van de prachtige stad Amsterdam. Daarnaast hebben we deze week ook weer samen leuke dingen gedaan. We hadden een feestje bij ons mediabureau Semilo en hadden vandaag een ontzettend leerzame en inspirerende lezing van de meiden van Go With the Glow over 'The law of attraction'. Kortom, een drukke leuke week! Kijk jij mee met onze week in foto's?



Afgelopen zondag at ik bij Lokaal Edel en het was zooo ontzettend lekker. Kan dit echt aan iedereen aanraden. We kozen voor het verrassingsmenu, echt zo afwisselend en lekker was het!

De toetjes waren ook goddelijk. Deze caramel brownie was een van de lekkerste brownies ooit!

Maandagavond: tijd voor nacho's. Bij bar Brandstof zijn ze echt hemels. Genoeg kaas en heerlijke toppings. 

Robin prepte wat lunches voor de rest van de week. Ze maakte dit Indiase recept met spinazie, kikkererwten en kruiden en specerijen en maakte er bruine basmatirijst bij. 

Ook bakte ik een vegan bananenbrood. Deze snijd ik dan in plakken en vries ze in zodat ik de rest van de week lekker tussendoortjes heb. 

Een groene smoothiemet ananas, spinazie, banaan en kokoswater. Zo drink ik een halve liter groene smoothie per dag! 

Samenwerken mijn mijn collega Christy, dikke pret!!! 

Dinsdagavond at ik bij PLLEK en ging ik naar de film Down to Earth. Ik at een gevulde courgettebloem met ricotta, quinoa, geroosterde bietjes, amandel, granaatappel en een kruidendressing. Heerlijk

Nieuwe maaltijden in de maak. Een zoete aardappel-bieten stamppot met feta en amandelschaafsel. 

Energy matcha balls bij Munch Fit! 

Nog meer gerechten in de maak: tempeh saté!

Marrokaanse gevulde aubergine met kikkererwten. Over een tijdje allemaal te bestellen via Munch Fit food to go! 

Ik kocht een nieuwe winterjas bij WEEKDAY en ben echt helemaal verliefd op dit blauwe fluffy monster! Heb mijn nieuwe liefde gevonden hoor!

Daarna ging ik helemaal alleen naar de bios. Naar Gifted. Tranen met tuiten. Wat een mooie film! <3

Daarna hadden we een borrel bij ons mediaburea Semilo. Het thema was Oranje! 

Kijk hoe ontzettend grappig Naomi haar vinger eruit ziet, helemaal in het verband. Voor degene die onze vorige diary niet hebben gelezen, hier kun je lezen wat er gebeurd is met haar vinger. 

Ik ben nog steeeeeeds elke dag zo verliefd op Amsterdam. Dit was vrijdagochtend! 

Vrijdagavond aten Simone en ik samen en maakten we een veganistiche burger met veganistische mayo en zoete aardappelpatatjes. Yessss! 

Ook aten we dit heerlijke veganistische chocoladeijs van de Albert Heijn met een dozijn gebroken oreokoekjes. 

Gezellig met Cathy naar de Ebeling op vrijdag! 

Zaterdag is baddag voor mijn planten. Zet ze gewoon onder de douche! 

Daarna ging ik naar de kapper voor een nieuwe look! Na 3 jaar lang blond is het tijd voor iets nieuws. Bruin!

Kijk eens wie er ook was! Mijn lieveling River! 

Pretty Amsterdam! Wat een heerlijke lenteweertje dit weekend <3

Op zoek naar nacho's, deel 2: Deze keer bij Waterkant. Ook goedgekeurd, hoewel we toch wel iets meer kaas misten.

Altijd genieten van de salades bij Sla.

Zaterdagavond had ik een personeelsfeestje op de supperclub boat! Leverde prachtige plaatjes op! IJ IJ IJ wat ben je mooi! 

Alleen maar liefde! 

Deze schattige kussentjes zijn perfect bij mijn muur en ik kocht ze voor maar 2,99 bij de Zeeman!

Vandaag hadden wij een workshop van Go With the Glow in het Hoxton. Kijk hoe cute de inrichting is in het Hoxton. 

Heerlijke vegan cakekjes!

En fruit!

De lezing was super inspirerend!

Daarna hebben we nog lekker eventjes gezeten bij Dignita Hoftuin! Heerlijk plek. 

Twee oranje boven juices en een kokos-wortelsoep! Lekker!!!! Wij hebben onwijs genoten van het heerlijke weer in Amsterdam dit weekend. 

Hoe was jullie weekje?

Liefs,

Robin & Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten